آیا می توانم مشکلات کلیه چون اسهال
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم مشکلات کلیه چون اسهال

آیا می توانم مشکلات کلیوی باعث اسهال؟ پزشکان گفت: بله به این سوال. اما همه اسهال است مشکل کلیه ایجاد می شود، بنابراین زمانی که این علائم رخ داده است، شما نیاز به رفتن به بیمارستان یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت و تشخیص بیشتر، تا که به درمان آن در زمان.

مشخص شده است که بیماری کلیوی می تواند عوارض بسیاری از القاء، اسهال یکی از آنها است. معمولا کسانی که علائم ناپدید خواهد شد پس از کلیه به خوبی می رود. اما کلیه آسیب دیده سخت متوقف شود، تا مردم برای انتخاب برخی از روش های درمانی به جای آنهایی که آسیب دیده است. دیالیز است که شایع ترین روش های درمان در این مرحله، آن را قطعا می تواند کمک به سهولت آن علائم ناشی از بیماری های کلیوی، مانند اسهال و سطح کراتینین بالا است. اما آن می تواند بیماری را از ریشه درمان نمی کنند، بنابراین آن دسته از علائم آسان به عود است. بهترین راه برای حل این مشکل این است که برای پیدا کردن یک درمان خوب است که می تواند از این روش درمان جایگزین. راه دیگر این است که برای حفظ یک رژیم غذایی مناسب که می تواند کمک به دو برابر اثر درمانی. اگر شما هر گونه کمک در انتخاب مواد غذایی مناسب و یا درمان نیاز دارید، می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما، اطلاعات را به شما ارائه رایگان است، بنابراین شما نیاز به نگرانی در مورد آن نیست.

از بالا ما می دانیم که مشکلات کلیوی می تواند به اسهال و عوارض دیگر شود، اگر این علائم رخ می دهد، شما نیاز به گرفتن اقدامات فورا برای درمان آن را، در غیر این صورت، که ممکن است این بیماری پیچیده تر می کند. کارشناسان یادآوری می کنند که هر زمان که، آیا نمی دهد تا، بسیاری از مردم در اطراف شما به مبارزه با این بیماری هم وجود دارد.

 

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/481.html





:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: